اردوی تیم ملی دو و میدانی افراد با هوش میانه (ID) برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی دو و میدانی افراد با هوش میانه کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی تایلند آماده می گردد.

اردوی تیم ملی دو و میدانی افراد با هوش میانه (ID) برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جهانی دو و میدانی افراد با هوش میانه اردیبهشت ماه سال آینده به میزبان تایلند برگزار خواهد شد و به همین منظور منتخبین تیم ملی برای کسب آمادگی بیشتر در سه مرحله اردو شرکت می نمایند.

بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: اولین مرحله تمرینات از 13 اسفند ماه به میزبانی بندرعباس شروع می گردد و مرحله دوم نیز از 15 فروردین ماه پیش بینی شده و اردوی سوم که متصل به اعزام نیز هست، در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن دو و میدانی خاطر نشان کرد: برای این اردو از شش ورزشکار دعوت شده که این افراد بهترین های رقابت های قهرمانی کشور بودند و رکوردهای آنها با نفرات اول تا سوم دور پیشین رقابت های جهانی که در اکوادور برگزار گردید، در یک سطح بود و بر این اساس به اردو دعوت شدند.

وی افزود: منصور روشن قیاس، به عنوان مربی در کنار ملی پوشان حضور دارد و بر اساس برنامه های ارائه شده از سوی انجمن، نسبت به آمادگی آنها اقدام می نماید. البته در طول اردو نیز انجمن با حضور در محل تمرینات بر فرایند آماده سازی آنها نظارت می نماید.

کامبیز طارمی، حسن دهقانی (هرمزگان)، کوروش فرهادی، احمد غفاری (کردستان)، وحید شهابی (کرمان)، علی اکبر مهربانی بشار(همدان) ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که 12 اسفند وارد بندرعباس، محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

اولین مرحله تمرینات تیم دو و میدانی افراد با هوش میانه از 13 تا 22 اسفند ماه به میزبانی بندرعباس برپا خواهد بود و حسن کامجو نیز سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64023

به "اردوی تیم ملی دو و میدانی افراد با هوش میانه (ID) برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی دو و میدانی افراد با هوش میانه (ID) برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید