اعلام زمان برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش مجله سرگرمی، زمان برگزاری مرحله پنجم اردوی تیم ملی کشتی آزاد معین شد.

اعلام زمان برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور 8 کشتی گیر بزرگسالان و 9 کشتی گیر جوان از روز 8 بهمن ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و نفرات شرکت نماینده در جام تختی از این اردو معاف بودند.

آزادکاران حاضر در اردو تمرینات متنوعی از جمله استقامتی، هوازی و بی هوازی، وزنه و بدنسازی و مرور فن و تمرین کشتی را در دستور کار خود داشتند و این مرحله از تمرینات روز سه شنبه 16 بهمن ماه انتها می یابد.

مرحله پنجم اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور کشتی گیران مدنظر کادر فنی و نفرات منتخب جام تختی از روز 23 بهمن ماه زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار شروع می گردد.

آزادکاران تا زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین (3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98) چند مرحله اردو و شرکت در تورنمنت های بین المللی جام تختی (18 و 19 بهمن در کرمانشاه) و جام دانکلوف بلغارستان (9 تا 12 اسفندماه) بعنوان یکی از تورنمنت های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه دارند.

رقابت های کشتی المپیک 2020 توکیو روزهای 12 تا 18 مردادماه سال 99 برگزار خواهد شد و آزادکاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود 19 ماه زمان دارند.

خبر دیگر اینکه مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از روز 10 بهمن ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شده است.

در این مرحله از اردو نفرات منتخب رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و نفرات مدنظر کادر فنی حضور دارند و تمرینات متنوعی از جمله تمرینات استقامتی، آمادگی جسمانی، هوازی و همچنین تمرینات کشتی و مررو فن در دستور کار واقع شده است.

فرنگی کاران که صبح امروز (یکشنبه) استراحت داشتند، بعد از ظهر تمرینات ایستگاهی را برگزار می نمایند و صبح فردا تمرینات صبحگاهی و بعد از ظهر نیز تمرین وزنه را انجام خواهند داد.

همچنین 10 کشتی گیر کشورمان نیز به همراه محمد بناء سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جام وهبی امره ترکیه حضور دارند که تاکنون تیم ایران به یک مدال طلا و دو مدال برنز دست یافته و سه نماینده کشورمان امروز در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی حضور دارند.

این مرحله از اردو روز 20 بهمن ماه انتها می یابد و مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز 25 بهمن ماه شروع خواهد شد.

تیم ملی تا زمان اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در چین (3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98) چند مرحله اردو و حضور در رقابت های جایزه بزرگ مجارستان (4 و 5 اسفندماه)، بعنوان یکی از تورنمنت های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه خود دارد.

رقابت های کشتی المپیک 2020 توکیو روزهای 12 تا 18 مردادماه سال 99 برگزار خواهد شد و فرنگی کاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود 19 ماه زمان دارند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11844

به "اعلام زمان برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید