انتقاد نقوی حسینی از تراکنش اندک کانال مالی مستقل

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها باید در زمینه فروش دارو و تجهیزات پزشکی در راستای بهره گیری از ظرفیت های اینستکس اقدامات اساسی انجام دهند.

انتقاد نقوی حسینی از تراکنش اندک کانال مالی مستقل

به گزارش گروه سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به اولین تراکنش مالی میان ایران و اروپا در چارچوب اینستکس به ارزش تقریبی 500 هزار یورو، گفت: مبلغ تراکنش اجرا شده طی چند روز گذشته توسط کشور های اروپایی اندک بوده و نمی توان برای برون رفت از مسائل و دغدغه ها کاری کند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اروپایی ها باید اقدام مستقل از آمریکایی ها انجام دهند، زیرا در رفتار های کاخ سفید همچنان لجاجت و افسارگسیختگی مشاهده می شود.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اروپایی ها باید در زمینه فروش دارو و تجهیزات پزشکی در راستای بهره گیری از ظرفیت های اینستکس اقدامات اساسی انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم شرح داد: باید یادآور شد اروپایی ها در اوایل بهمن 97 مدعی راه اندازی کانال مالی مستقل شدند و اکنون و اولین تراکنش رخ داده پس از پانزده ماه انجام می شود که امری قابل تامل است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اروپایی ها صرفا به ارائه وعده های توخالی می پردازند و اقدام عملی برای تحقق تعهداتشان انجام نمی دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، چندی پیش وزیر خارجه آلمان فرانسه، آلمان و انگلیس نخستین عملیات مالی با ایران بر اساس اینستکس را تأیید کردند.

وزارت خارجه آلمان طی بیانیه ای گفته است که هدف اینستکس ایجاد یک راه حل بادوام برای تجارت مشروع بین ایران و اتحادیه اروپا در راستای تلاش های برای حفظ برجام است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82703

به "انتقاد نقوی حسینی از تراکنش اندک کانال مالی مستقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نقوی حسینی از تراکنش اندک کانال مالی مستقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید