باغ های ملی و تاریخی مازندران نیازمند مرمت است

به گزارش مجله سرگرمی، محمد حسن طالبیان در حاشیه بازدید از مناطق گردشگری شرق مازندران در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شرق مازندران که مغفول مانده است گفت: قرار شد یک از معاونان به مازندران سفر و از نزدیک مسائل را میدانی آنالیز کند.

باغ های ملی و تاریخی مازندران نیازمند مرمت است

طالبیان با اشاره به زیرساخت های گردشگری در شرق استان مازندران ادامه داد: وجود پارک های جنگلی و مناطق نمونه گردشگری، بازارچه های صنایع دستی از جمله ظریت ها است و مکان هایی برای بازارچه های صنایع دستی تعیین شده و قرار شد زمین به وسیله شهرداری تامین و زیرساخت های مورد احتیاج از سوی میراث فرهنگی و غیره انجام گردد.

وی با بیان اینکه باغ عباس آباد از باغات مهم جهانی است بر لزوم ساماندهی آن تاکید نمود و گفت: باغ چشمه عمارت نیز احتیاجمند مرمت است و باید از شکل پارک به باغ درآیند و فضای موزه باغ در آن ایجاد گردد.

طالبیان با اشاره به فضاهای گردشگری در بهشهر توضیح داد: یکسری زیرساخت های گردشگری باید به یاری میراث فرهنگی بیاید و مدیریت یکپارچه به عنوان طرح جامع و سند گردشگری در حال تدوین است.

وی اضافه نمود: نبود مدیریت یکپارچه در باغ تاریخی عباس آباد رنج دهنده است و کوشش می کنیم در این زمینه به یک نتیجه برسیم و همه دستگاه ها با پلان مدیریتی، به اهداف برسیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10004

به "باغ های ملی و تاریخی مازندران نیازمند مرمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ های ملی و تاریخی مازندران نیازمند مرمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید