بیرانوند مصدوم شد، ترک تمرین بعد از یخ درمانی

به گزارش مجله سرگرمی، در این تمرین بیرانوند دچار گرفتگی عضله شد که فیزیوتراپ تیم ملی یخ درمانی را کنار زمین برای آغاز کرد اما بعد از 20 دقیقه بیرانوند تمرین را ترک کرد.

بیرانوند مصدوم شد، ترک تمرین بعد از یخ درمانی

به گزارش خبرنگاران ،تمرین تیم ملی از ساعت 11:30 امروز(سه شنبه) در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال برای دیدار ترینیداد و توباگو پیگیری شد.

هنگامی که سوت آغاز تمرین به صدا درنیامده بود،ملی پوشان چالش جدیدی را تجربه کردند.آنها دقت در ضربه را تمرین می کردند و با یکی از اعضای کادر فنی مشغول ضربه زدن به توپ بودند به صورتی که توپ باید روی خط طولی وسط زمین می ایستاد.در این چالش بیرانوند،سید حسین حسینی، چشمی،ا نوراللهی و مارکار دقت ضربات خود را امتحان می کردند و با همین حرکت سروصدای زیادی را در محل برگزاری تمرین ایجاد کردند.

در بازی درون تیم کریم انصاری فرد آماده نشان داد و گل زیبایی وارد دروازه امیر عابدزاده کرد.همچنین کی روش هنگامی که ملی پوشان در یک نیمه مشغول بازی درون تیمی بودند،آنها را تشویق کرد

در این تمرین بیرانوند دچار گرفتگی عضله شد که فیزیوتراپ تیم ملی یخ درمانی را کنار زمین برای آغاز کرد اما بعد از 20 دقیقه بیرانوند تمرین را ترک کرد.

3-165

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6343

به "بیرانوند مصدوم شد، ترک تمرین بعد از یخ درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند مصدوم شد، ترک تمرین بعد از یخ درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید