توصیه های سخنگوی ستاد انتخابات کشور به داوطلبان انتخابات

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبانی که مشمول ماده 29 قانون انتخابات هستند هرچه زودتر استعفای خود را ارائه نمایند زیرا باید بین زمان استعفا و ثبت نام آنها شش ماه گذشته باشد.

توصیه های سخنگوی ستاد انتخابات کشور به داوطلبان انتخابات

سیداسماعیل موسوی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه از 10 تا 16 خرداد مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: هر مقامی که مشمول ماده 29 قانون انتخابات است و قصد حضور در انتخابات را دارد، باید در فاصله روزهای دهم تا شانزدهم خرداد استعفای خود را به مقام مافوق اش اعلام نموده و موافقت مافوق با تقاضای استعفا را نزد خود نگه دارد تا روز ثبت نام آن را به عنوان یکی از مدارک ثبت نام ارائه کند.

وی ادامه داد: افرادی که استعفای آنها پذیرفته شده اند به هیچ وجه نباید در مسئولیت خود باقی بمانند زیرا از سمت خود استعفا داده و استعفای آنها هم مورد پذیرش واقع شده است.

دبیر ستاد انتخابات همچنین بیان نمود: وزارت کشور پیش از این در بخشنامه ای به مدیران خود اعلام نموده بود که اگر قصد استعفا برای حضور در انتخابات دارند، استعفای خود را تا 31 فروردین ارائه نمایند.

موسوی اعلام کرد: 10 تا 16 آذر برای زمان ثبت نام در انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است. داوطلبان انتخابات باید شش ماه قبل از ثبت نام در انتخابات، از سمت خود استعفا داده باشند بنابراین کسی که در روز 15 خرداد استعفا می دهد نمی تواند در روز 10 آذر ثبت نام کند زیرا شش ماه از زمان استعفای او نگذشته است. بنابراین توصیه می گردد که کسانی که قصد استعفا دارند، سریع تر اقدام نمایند و آن را به روزهای آخر مهلت استعفا موکول ننمایند.

به گزارش خبرنگاران، ستاد انتخابات کشور پیش از این در اطلاعیه شماره یک اشخاصی که به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن محروم بوده و همچنین فهرست مشاغل همطراز با عناوین ماده 29 قانون انتخابات را اعلام نموده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25775

به "توصیه های سخنگوی ستاد انتخابات کشور به داوطلبان انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های سخنگوی ستاد انتخابات کشور به داوطلبان انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید