جباروف آدرس درست، نورافکن آدرس غلط

به گزارش مجله سرگرمی، مدیران باشگاه استقلال از احتمال جذب نورافکن گفته اند درحالی که شفر در پست نورافکن بازیکن دارد. چرا استقلال به دنبال اولویت هایش نمی رود؟ مدیران استقلال ضعف درخط حمله را نمی بینند؟

جباروف آدرس درست، نورافکن آدرس غلط

به گزارش خبرنگاران ، درنقل وانتقالات نیم فصل تیم هایی به موفقیت می رسند که درجذب بازیکنان جدید دچار کوچکترین اشتباه نیز نشوند. در استقلال اما انگار قرار است اشتباه هایی رخ دهد. این تیم به دنبال جذب بازیکنی است که اکنون هیچ احساس احتیاجی به آن نمی گردد. اینکه استدلال فتحی چیست که به سراغ امید نورافکن رفته معین نیست. استقلال نباید سکوی پرتاب دوباره نورافکن باشد.استقلال اکنون باید از بازیکنانی استفاده کند که باری از روی دوش آن ها بردارد نه بازیکنانی که از لحاظ فنی نیز به کار آبی ها در این برهه نمی آیند. استقلالی ها باید درنقل وانتقالات هوشیار عمل نمایند.

مصاحبه اخیر امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال به وضوح نشان می دهد که فعالیت نقل و انتقالاتی دراین باشگاه آغاز شده است. فارغ از اینکه مصاحبه آقای سرپرست دراین برهه آن هم پیرامون جذب بازیکنان جدید و درحالی که هنوز رسما نقل و انتقالات آغاز نشده درست است یا خیراما باید به گزینه هایی مد نظر سرمربی استقلال هستند توجه داشت. فتحی به تمایل باشگاه استقلال برای جذب دو بازیکن اشاره نموده است. اولا اینکه مهم است بدانیم خود شفر علاقه ای به جذب هر دو بازیکنی که سرپرست استقلال به نام آن ها اشاره نموده دارد یا خیر اما اگر شفر هم با این گزینه ها موافق باشد مباحث فنی پیش می آید که تا قبل از نهایی شدن قرارداد با گزینه ها باید به خوبی درباره آن ها تحقیق است. دراین برهه که استقلال با اشکالات اساسی در بازیسازی و گلزنی روبرو است باید تمام تمرکز خود را روی جذب بازیکنانی بگذارد که در این پست ها کارایی داشته باشند. سرورجبارف که حالا امیرحسین فتحی اعلام نموده باشگاه برای جذب آن ها اقدام هایی انجام خواهد داد با توجه به شیوه بازی اش کاملا به کار استقلال می آید. البته پاسخ این پرسش هم مهم است که بدانیم جبارف بعد از رفتن به لیگ قزاقستان از لحاظ فنی چه شرایطی دارد اما به طور کلی سابقه این بازیکن در استقلال نشان می دهد به خوبی قابلیت تقویت این تیم در فاز موقعیت سازی را دارد و می تواند یک گزینه بسیار ایده ال برای استقلال در پست مهم بازی ساز باشد. 12هفته از لیگ هجدهم گذشته و علاوه بر آن استقلال بازی هایی هم در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی با این مجموعه انجام داده است که عملکرد آبی ها به گونه ای نبوده که بتوان از آن دفاع کرد.

استقلال به طور واضح و مشهود دربخش بازیسیازی و گلزنی مشکل دارد وچنانچه مسئولان این باشگاه به دنبال تقویت تیم هستند باید درراستای پوشاندن ضعف ها در این پست ها اقدام نمایند. بنابراین جذب جبارف یکی از راهکارهایی است که لااقل درظاهر برای از بین بردن مسائل فنی استقلال مناسب ارزیابی می گردد اما پرسش این است که چرا سرپرست باشگاه استقلال از امید نورافکن نام برده است؟ آیا صرفا حضور این بازیکن در تیم شارلروای بلژیک دلیل قانع نماینده ای برای بازگشت به استقلال است؟ آیا نباید ابتدا به پاسخ این پرسش رسید که استقلال در چه پست هایی بازیکن احتیاج دارد و بعد بر اساس آن دنبال بازیکن جدید باشد؟ اینکه نورافکن فصل پیش یکی از مهره های کارآمد در استقلال بود برهیچ کس پوشیده نیست. این بازیکن هم در پست دفاع چپ و هم در پست هافبک دفاعی برای استقلال درخشید اما اکنون استقلال در هیچ یک از این پست ها احساس احتیاج نمی نماید. درپست دفاع چپ اکنون میلادزکی پور شرایط مناسبی دارد و روند رو به رشدی هم داشته است. درپست هافبک دفاعی هم گزینه های متعددی در استقلال حضور دارند. روزبه چشمی، فرشیدباقری وعلی کریمی بازیکنانی هستند که می توانند در این پست بازی نمایند وحضور نورافکن در نیم فصل دوم نه تنها یاریی به استقلال در این پست ها نمی نماید بلکه وینفرد شفر را مجبور می نماید تا یکی از این بازیکنان را در دفاع چپ و یا هافبک دفاعی از ترکیب بیرون بگذارد تا جا برای بازی کردن نورافکن بازگردد.

بنابراین دراین برهه بازگشت نورافکن یاریی به استقلال نمی نماید وحتی باعث ایجاد ترافیک درپست های دفاع چپ و هافبک دفاعی می گردد. استقلال درحال حاضربا معضل بزرگ گلزنی روبرو است و اگر هزینه هایی که قراراست درنیم فصل برای جذب بازیکن گردد، درراستای جذب مهاجم صرف گردد بدون شک به استقلال در نیم فصل دوم یاری می نماید اما انگار مسئولان باشگاه استقلال چندان توجهی به احتیاجهای کنونی استقلال ندارند که می خواهند نورافکن را به خدمت بگیرند. بدون شک نورافکن نیز درشرایطی که ماه ها است درترکیب تیم باشگاهی اش قرار نمی گیرد نمی تواند دراستقلال نیم فصل دوم نیز مهره ای باشد که از همان ابتدا در شیوه بازی آبی ها تاثیبگذارد و قطعا هفته ها زمان خواهد برد که این بازیکن به شرایط آرمانی برسد.

درنیم فصل لیگ هفدهم به طور اتفاقی یا برنامه ریزی شده، بازیکنانی به ترکیب استقلال اضافه شدند که به خوبی توانستند این تیم را از فرو رفت به چالش های بزرگ تر نجات دهند. بازیکنانی همچون تیام و جبارف درنیم فصل لیگ هفدهم تا خاتمه فصل به حدی درخشیدند که همگان اذعان داشتند استقلال اگر این دو بازیکن را قدری زودتر به خدمت می گرفت قطعا قهرمان لیگ می شد. حال نیز از مسئولان باشگاه استقلال انتظار است که بازیکنانی را به خدمت بگیرند که اولا با احتیاج های امروز تیم همخوانی داشته باشند و این طورنباشد که مدیران این باشگاه آدرس را اشتباه بروند و اقدام به جذب بازیکنانی نمایند که از لحاظ فنی به کارشان نمی آید.

نورافکن هرقدرهم که بازیکن آماده ای باشد احتیاج امروز استقلال نیست. حال جذب جبارف قطعا برای استقلال یاری نماینده خواهد بود و این واقعیت غیرقابل کتمان است.

10-1

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6939

به "جباروف آدرس درست، نورافکن آدرس غلط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباروف آدرس درست، نورافکن آدرس غلط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید