خبرنگاران ضدعفونی معابر مرکز خراسان شمالی شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، بجنورد - خبرنگاران- معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی و پاکسازی تمامی بوستان های شهری، معابر و خیابان های اصلی و فرعی شهر بجنورد از دیشب شروع شده است.

خبرنگاران ضدعفونی معابر مرکز خراسان شمالی شروع شد

محمد خاکشور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به شیوه نامه های صادر شده، تمامی خیابان های سطح شهر شامل مبلمان شهری، معابر و خیابان های اصلی و فرعی و نیز بوستان های شهر با استفاده از مواد ضدعفونی نماینده پاکسازی می گردد.

وی با اشاره به اینکه تمامی سطل های زباله، وسایل بدنسازی نصب شده و نیز ادوات بازی بچه ها در بوستانها نیز ضدعفونی می گردد، گفت: این اقدام در نوبت اول در تمامی سطوح مورد احتیاج در این شهر انجام می گردد که در صورت بارش باران، بر اساس پیش بینی هواشناسی در اواسط هفته جاری، این عملیات مجدداً تکرار می گردد.

وی گفت: تمامی فضاهای موجود در اختیار شهرداری از قبیل استخر شهروند نیز قبلا تعطیل شده و آموزش های لازم با هماهنگی شبکه بهداشت به رفتگران و زباله بردارها در رابطه با پیشگیری از ابتلا به این ویروس ارائه شده است.

وی گفت: همچنین از فعالیت تمامی دستفروشانی که اقدام به عرضه مواد غذایی در سطح شهر می نمایند با هماهنگی واحد اجراییات شهرداری تا زمان حل مسائل مربوط به این ویروس، جلوگیری می گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تاکید نمود: همچنین از چادر زدن و اتراق افراد و مسافران در بوستانها و فضاهای شهری به جد ممانعت می گردد.

خاکشور گفت: بر اساس دستورالعمل های صادره ابلاغی تمام سطوح شهرستان بجنورد و پارک ها ضدعفونی شده و نظارت بر تمامی فعالیت های شهری با جدیت تمام در حال اجرا است.

به گفته وی تمامی ناوگان اتوبوس رانی درون شهری بجنورد نیز هر روز پس از خاتمه ساعت کاری ضدعفونی می گردد.

شهر بجنورد 220 هزار نفر جمعیت دارد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان خراسان شمالی، از نظر آلودگی به ویروس کرونا همچنان جزو استان های پاک محسوب می گردد و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اعلام می نمایند که هنوز هیچ مورد مثبتی از این ویروس در استان مشاهده نشده است.

این در حالی است که از چند روز پیش و با انتشار اخبار شیوع ویروس کرونا، اقلامی مانند ماسک، دستکش و نیز مواد ضدعفونی نماینده در این استان نایاب شده و بعضا به صورت بسیار محدود و با قیمتهایی چند برابری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73462

به "خبرنگاران ضدعفونی معابر مرکز خراسان شمالی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضدعفونی معابر مرکز خراسان شمالی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید