خرید جدید بارسا قربانی طلسم شوم آلبا

به گزارش مجله سرگرمی، بارسلونا طی سال های اخیر در پست دفاع چپ و یافتن بازیکنی مناسب برای جانشینی جوردی آلبا با مشکل روبرو بوده است.

خرید جدید بارسا قربانی طلسم شوم آلبا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جوردی آلبا در سال 2012 از والنسیا به بارسلونا پیوست. این مدافع اسپانیایی از آن موقع به عنوان یک بازیکن ثابت در ترکیب بلوگرانا به کار گرفته شده است. او طی مدت حضورش در بارسا همیشه عملکرد درخشانی داشته و خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا معرفی نموده است.

از زمانی که آلبا به بارسلونا پیوسته، هیچ بازیکن جدیدی در پست دفاع چپ توانایی رقابت با او را نداشته است. آخرین قربانی این موضوع جونیور فریپو است که در تابستان با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. فریپو اما در فصل جدید تنها 4 بار در لالیگا به میدان رفته است. او همچنین فقط دو بار به طور کامل در ترکیب بارسا حضور داشته است. آخرین حضور او در بازی مقابل ختافه بود که اتفاقا در آن بازی پیروز به گلزنی هم شد. یک نکته عجیب در خصوص فریپو به بازی دیروز بارسلونا باز می گردد؛ جایی که جوردی آلبا دچار مصدومیت شد اما به جای فریپو، نلسون سمدو که یک مدافع راست است، راهی زمین شد.

جونیور فریپو اولین بازیکنی نیست که با این مشکل روبرو شده است. پیش از فریپو، لوکاس دینیه نیز از پی اس جی به بارسلونا پیوسته بود اما او هم به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد تا بالاخره از این تیم جدا و راهی اورتون گردد.

در سال 2013 اما یک استثنا وجود داشت و آن آدریانو کوریا بود. او در آن موقع بازی های زیادی انجام داد اما در نهایت به دلیل مصدومیت از اوج فاصله گرفت.

کوکوریا و خوان میراندا نیز از دیگر بازیکنانی بودند که نتوانستند خود را در پست مدافع چپ بارسلونا جا بیندازند. در واقع به نظر می رسد بارسلونا با یک کابوس به عنوان مدافع چپ روبه رو شده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57149

به "خرید جدید بارسا قربانی طلسم شوم آلبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید جدید بارسا قربانی طلسم شوم آلبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید