خودروهای کارکرده ای که هنوز ارزش خرید دارند

به گزارش مجله سرگرمی، دور نیست. نه اصلا دور نیست! یک دهه قبل و این همه تنوع و بازاری با این سطح از رقابت واقعا از ما دور نیست؛ ولی چه شد که به اینجا رسیدیم. همه می دانیم! پرونده این هفته ما درباره انتخاب های مشتری پسند و متفاوت، حال و هوایی جالب دارد. همه سرنشینان گزارش امروز ما مسافرانی هستند که در دهه 80 پای به بازار ایران گذاشتند و خریداران را با مفاهیم جدید طراحی، راحتی، ایمنی، سرعت و کیفیت آشنا کردند. اینجا برای شما هشت پیشنهاد داریم که اگر قصد خرید خودرو کارکرده داشته باشید، قطعا به دردتان می خورد. ببینید و با چشم باز از بازار خودرو انتخاب کنید!

خودروهای کارکرده ای که هنوز ارزش خرید دارند

مزدا 3 مونتاژی

مدل 1388 - قیمت: 145 میلیون

با پول یک دنای پلاس می توانید این ژاپنی کهنه کار را بخرید و از سواری بهتر، هندلینگ خوشایند و سواری اسپورت که شهره خاص و عام است، لذت ببرید. نکته جالب درباره این خودرو کیفیت و ماندگاری قطعات ظاهری و فنی است که به رغم 10 سال سن کماکان تندوتیزی خود را حفظ نموده و در جاده بسیار بهتر از چری آریزو5 توربو، لیفان 820 یا دنا توربو پلاس حرکت می نماید. مزدا که با این محصول توانست فروش خوبی را در ایران و دنیا تجربه کند، به دلیل عرضه همین خودرو جزو محبوب ترین برندهای ژاپنی بازار ایران است.

ام جی 550

مدل 2010 - قیمت: 160 میلیون

حاصل تزریق ژن های چینی-ایتالیایی به یک سدان کوچک انگلیسی که اتفاقا در ایران به مذاق خریداران خوش آمد و توانست خیلی زود این برند در حال زوال را به یک اتومبیل پیروز در بازار کشور تبدیل کند. سری 550 که ظاهری مجلل تر از دو مدل 350 و جی تی دارد، در زمان ورود به بازار خودرویی ساختارشکن و بسیار آپشنال بود و به همین دلیل بعد از یک دهه کماکان در زمینه تجهیزات و سطح عملکرد می تواند نسبت به خودروهای مونتاژی 200 میلیونی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ب.ام.و 320

مدل 2005 - قیمت: 220 میلیون

بی مرگ است! این خودرو دلیل اصلی اعتراض هواداران ب.ام.و به فرم طراحی محصولات جدید خودروساز باواریا است که با گذشت حدود 15 سال کماکان مثل روز اول جذاب و مدرن به نظر می رسد. سری 318 که نخستین بار سال 1384 به کشور وارد شد، یکی از بادوام ترین محصولات ب.ام.و است که به اندازه ، اسپورت و به اندازه نرم و راحت است و برای آنها که قلق استفاده از خودروهای کارنموده را می دانند، یک جواهر بی بدیل است. مثلا موشک دیفرانسیل عقب ب.ام.و 15 سال پیش هشت ایربگ داشته!

نیسان مورانو

مدل 2007 - قیمت: 318 میلیون

یک شاسی بلند بسیار جذاب که هنوز هم طرحی متفاوت از خود به نمایش می گذارد و با گذشت یک دهه مثل روز اول جوان و پرانرژی است. راز این قوت در موتور نیرومند، طراحی لوکس، استفاده از رنگ های جذاب و البته به کارگیری موادی متفاوت از دیگر محصولات مالی نیسان است که باعث شده مورانو محصولی متمایز و مجلل به نظر برسد. برخلاف اغلب محصولات نیسان که کابین خشک و سردی دارند، ترکیب جذاب بدنه در داخل اتاق هم تزریق شده تا مورانو دو دیفرانسیل راحت و مستحکم و زیبا به نظر رسد.

پورشه کایمن

مدل 2011 - قیمت: 575 میلیون

اواخر سال 89 و اوایل سال 90 در دو نسخه ساده و s وارد بازار ایران شد و به دلیل حضور دیرپای ب.ام.و z4 و مرسدس بنز slk نتوانست فروشی همپای نسل تازه این خودرو را تجربه کند. با این حال فروش کم و زیاد این خودرو دلیل انتخاب ما نیست. ذات اسپورت و مهیج کایمن است که باعث شده تا ما این محصول سال 2011 پورشه را در لیست خود جای دهیم. خودرویی که دقیقا مصداق شاخص یک مینی 911 است که سبک، سریع و ایمن شما را به مقصد می رساند و به نسبت خودروهای اسپورت، استهلاک کمتری دارد.

تویوتا کورولا

مدل 2008 - قیمت: 145 میلیون

یک سدان بی ادعا با طرحی ساده و بدیهی که بارها مورد تقلید دیگر خودروسازان دنیا از جمله برندهای چینی و هندی و کره ای نهاده شد. نسل نهم این خودرو که یکی از پرفروش ترین ها در تاریخ تویوتا بود، همزمان با مزدا3 مونتاژی، هیوندای ورنا و آوانته و البته رنو مگان مونتاژی به کشور وارد شد و اتفاقا مورد توجه خریداران متمول تر نهاده شد. راز این استقبال هم نه ظاهر متفاوت یا امکانات که خوشنامی و اعتبار بالا در زمینه نرمی، دوام و گنجایش بود. کورولا با این سه فاکتور هنوز هم بر بسیاری از رقبا فزونی دارد.

نیسان قشقایی

مدل 2009 - قیمت: 175 میلیون

افسوس! اگر اندکی قدرت موتورش بیشتر بود یا به جعبه دنده بهتری متصل می شد شاید امروز شاهد سرریز این خودرو در خیابان های شهر حتی پس از یک دهه بودیم. این کراس اوور کوچک ژاپنی که به گفته مدیرعامل وقت نیسان به پاس سلحشوری و سختکوشی ایل قشقایی به این مزین شده، قرار بود نقطه شروع ورود گسترده رنو-نیسان به ایران باشد تا به وسیله کارگر ارزان، بازار نسبتا بزرگ و سرمایه گذاری در خطوط فراوری پیشرفته، بازار خاورمیانه شاهد فروش بیشتر محصولات این گروه باشد. حیف که این اتفاق نیفتاد.

هیوندای وراکروز

مدل 2011 - قیمت: 475 میلیون

با اینکه هیوندای اخیرا سری پالاسید را به عنوان شاسی بلند هفت نفره و بزرگ خود راهی بازارهای دنیای نموده اما هنوز هم بسیاری از منتقدان هیوندای عقیده دارند که وراکروز اصالت و ارزش بهتری برای خرید داشت که پالاسید از آنها بی بهره است. نخستین مورد به ظاهر تهاجمی و فرم طراحی مجلل بدنه و کابین مربوط می گردد که در ایران خیلی ها را به سمت این محصول کشاند و به رغم حضور موهاوی و پرادو، شاسی بلند بزرگ هیوندای را به ترند بازار بدل کرد. وراکروز گرچه اندکی استهلاکش بالاست اما انتخاب شایسته ای است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیوار
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60790

به "خودروهای کارکرده ای که هنوز ارزش خرید دارند" امتیاز دهید

1 کاربر به "خودروهای کارکرده ای که هنوز ارزش خرید دارند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای کارکرده ای که هنوز ارزش خرید دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید