ذوب آهن در انتظار تغییر مدیرعامل

به گزارش مجله سرگرمی، آذری در واقع بعد از هفته دوازدهم منتظر برکناری خود بود اما ظاهراً تا نیم فصل هم به او فرصت داده شد تا ذوب آهن با سرمربی جدید شانس خود را امتحان کند.

ذوب آهن در انتظار تغییر مدیرعامل

ذوب آهن در انتظار تغییر مدیرعامل

ذوب آهن نیم فصل اول لیگ هجدهم را با قرار دریافت در صندلی چهاردهم جدول به خاتمه رساند. رتبه ای که برای نایب قهرمان فصل گذشته، هیچ جای دفاعی نمی گذارد. به همین خاطر است که بعد از تغییر سرمربی، حالا مسوولان تراز اول شرکت ذوب آهن به فکر تغییر مدیرعامل باشگاه افتاده اند. تصمیم برای برکناری سعید آذری و انتخاب شخص دیگری به جای او در باشگاه ذوب آهن به طور جدی مطرح شده و به احتمال زیاد، بزرگ ترین تغییر این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، تغییر مدیریتی خواهد بود.

سعید آذری البته از مدت ها پیش به تصمیم مدیران بالادستی اش پی برده بود و خیلی از تصمیم ها، اعتراض ها و صحبت هایی که مطرح می کرد در راستای همین نارضایتی ها بود که نسبت به او حس می شد.

صحبت های او بعد از باخت سنگین 4 بر یک ذوب آهن مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم، نمونه ای از همین واکنش هاست. آذری مقابل خبرنگاران ایستاد، تقصیر نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری را به عنوان مدیرعامل باشگاه گردن گرفت و گفت: فکر می کنم ذوب آهن باید مدیرعاملش را برکنار کند. با توجه به اینکه توانمندی ام کمی کاهش پیدا نموده است، فکر می کنم مجموعه ذوب آهن باید به فکر یک مدیرعامل توانمند باشد. مربی کار خودش را می نماید. فکر می کنم خودم روی وظایفی که داشتم، ضعیف عمل کردم که الان رتبه تیم این است. امیدوارم مجموعه باشگاه به این تحلیل برسد که با آوردن یک مدیرعامل قوی، شرایط را تغییر بدهد.

صحبت های او اما به همین جا ختم نشد. آذری گفت: فکر می کنم وظایفم را تا الان خوب انجام نداده ام. در واقع یا نتوانسته ام خوب انجام بدهم یا اینکه قدرتم نرسیده است که خوب این کار را کنم، وگرنه بچه ها و کادر فنی زحمت کشیده اند.

با اینکه او از عملکرد امید نمازی و کادرفنی تمجید نموده بود و معتقد بود که طرفداران، فوتبال خوبی را از ذوب آهن شاهد بودند اما در نهایت بعد از همان بازی امید نمازی از سرمربی گری ذوب آهن برکنار شد و علیرضا منصوریان جایگزینش شد. تغییری که البته با نظر مستقیم آذری اعمال نشده بود.

آذری در واقع بعد از هفته دوازدهم منتظر برکناری خود بود اما ظاهراً تا نیم فصل هم به او فرصت داده شد تا ذوب آهن با سرمربی جدید شانس خود را امتحان کند.

انتخاب علیرضا منصوریان به جای امید نمازی، بیش از پیش صندلی آذری را متزلزل می کرد و او به خوبی به این موضوع واقف بود. به همین خاطر هفته سیزدهم، درست در اولین بازی علیرضا منصوریان او جنجالی را با صدا و سیما به راه انداخت و مانع از ورود دوربین های سیمای استان اصفهان به استادیوم فولادشهر شد. شاید برای اینکه بعد از برکناری خیلی ها دلیلش را در اعتراض و اختلاف او با صدا و سیما جست و جو نمایند. او البته می دانست در نهایت این جنجال ها، مدیران شرکت ذوب آهن را برای تغییر مدیرعامل باشگاه مصمم تر خواهد نمود اما اگر قرار به رفتن باشد، آذری ترجیح می داد به این بهانه از ذوب آهن خداحافظی کند.

علاوه بر همه این ها، علی رغم اینکه سعید آذری بعد از بازی با تراکتورسازی در مصاحبه ای اعتراف کرد که مقصر اصلی نتایج ضعیف این تیم است اما در طول نیم فصلی که گذشت بارها و بارها نسبت به داوری بازی های ذوب آهن گلایه نموده و مدعی این است که با داوری های جهت دار، می خواهند او را زمین بزنند. او گفته بود: با یک سوت، با سرنوشت یک تیم بازی می نمایند و هدفشان فقط سعید آذری است؛ نه کس دیگری. هدف این سوت ها آذری است.

اعتقاد آذری به سوت های جهت دار علیه ذوب آهن تا همین هفته آخر نیم فصل اول هم ادامه پیدا نموده و او حتی از داور بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم هم شکایت نموده و همچنان معتقد است که اگر اشتباهات داوری نبود، ذوب آهن در صندلی بالاتری قرار می گرفت. -

با این حال اما هیچ کدام از این صحبت ها نمی تواند مدیران شرکت ذوب آهن را برای حفظ آذری در سمت مدیرعامل حفظ کند و اخبار موثقی مبنی بر تغییر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات به گوش می رسد. مگر اینکه در ادامه اتفاقات دیگری بین آذری و مدیران شرکت ذوب آهن رخ دهد و این اتفاقات به ادامه حضور او در باشگاه منجر گردد.

11 - 1

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8572

به "ذوب آهن در انتظار تغییر مدیرعامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن در انتظار تغییر مدیرعامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید