عذرخواهی ریبری بابت اعتراض ناشایستش به یاری داور بازی فیورنتینا - لاتزیو

به گزارش مجله سرگرمی، بال فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا بابت رفتار نامناسبی که با یکی از یاری داوران بازی تیمش مقابل لاتزیو داشت، ابراز تأسف کرد.

عذرخواهی ریبری بابت اعتراض ناشایستش به یاری داور بازی فیورنتینا - لاتزیو

به گزارش خبرنگاران، فرانک ریبری که شب گذشته (یکشنبه) در اعتراض به تصمیمات تیم داوری بازی خانگی منتهی به شکست فیورنتینا مقابل لاتزیو، یاری داور مسابقه متئو پاسری را دو بار هُل داد، بابت این حرکت خود عذرخواهی کرد.

ریبری که گویا بابت نادیده گرفته شدن خطای بازیکنان حریف از دست داور و یاری هایش شاکی بود، بعد از تعویض شدنش و در انتها بازی به شدت به پاسری اعتراض کرد و وقتی که با بی اعتنایی وی روبرو شد، او را دو مرتبه هُل داد و در نهایت با وساطت یکی از اعضای کادر فنی فیورنتینا دور شد.

گفته می گردد که بازیکن سابق بایرن مونیخ به خاطر این حرکت احتمالاً برای مدتی طولانی محروم خواهد شد. او اما برای کاهش دادن احتمال رخ دادن چنین اتفاقی، امروز با انتشار یک پیغام در صفحه شخصی خود در توئیتر، بابت رفتارش عذرخواهی کرد.

او در این پیغام نوشته است: من واقعاً بابت شب گذشته متأسفم. از هم تیم هایم، از سرمربی و از طرفداران عذر می خواهم. از آقای متئو پاسری هم عذرخواهی می کنم، چون در انتها بازی واقعاً عصبی و ناراحت بودم و امیدوارم که او بتواند حالی که من در آن زمان داشتم را درک کند. من همواره خواستم که حرف هایم را در زمین بازی بزنم و به هم تیمی هایم یاری کنم، چون به عشق این شهر و این باشگاه، این همه راه را تا فلورانس آمده ام و فکر می کنم که فیورنتینا باید بیش از این مورد توجه قرار بگیرد، همان توجهی که به سایر باشگاه ها می گردد. ما هر روز داریم کارهای بزرگی انجام می دهیم.

ریبری بابت کارت قرمزی که از داور گرفت قطعاً بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد، اما باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا بابت حرکتش چه جریمه ای برای او در نظر خواهد گرفت.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55400

به "عذرخواهی ریبری بابت اعتراض ناشایستش به یاری داور بازی فیورنتینا - لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی ریبری بابت اعتراض ناشایستش به یاری داور بازی فیورنتینا - لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید