عکس ایرانی، مطلب آمریکایی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : ماهنامه فدراسیون جهانی والیبال با چاپ عکسی از تیم ملی ایران، نقطه نظرات ملی پوش سابق آمریکا را نسبت به تغییرات لیگ جهانی والیبال منتشر نموده است.

عکس ایرانی، مطلب آمریکایی

به گزارش خبرنگاران ، ماهنامه فدراسیون دنیای والیبال Volley World در یادداشتی از قول تام هاف بازیکن سابق تیم ملی آمریکا که به مدال طلای المپیک 2008 پکن هم رسید، نوشته است: والیبال در سال 2013 با افزایش تعداد تیم های شرکت نماینده در لیگ دنیای و گرند پری، موجی را در دنیای حرفه ای این ورزش ایجاد نموده است.

با گسترش والیبال، این رشته می تواند از رویارویی کشورهایی تازه وارد با تیم های درجه یک دنیا مثل روسیه، برزیل و آمریکا سود ببرد. همچنین کشورهای با سابقه ای مانند بلغارستان و صربستان که پیشینه روشنی در والیبال دارند ولی در سال های اخیر، کم فروغ بوده اند، این فرصت را پیدا می نمایند تا باز هم رقیبان سرسختی برای بزرگان دنیا در لیگ دنیای باشند.

افزایش تعداد تیم های لیگ دنیای، راه بسیار خوبی برای نشان دادن والیبال به بچه ها و در نتیجه بسترسازی بیشتر برای جذب بچه ها و بازیکنان جوان به این رشته است. هیچ چیز برای والیبال بهتر از این نیست. کشورهای زیادی هستند که در آنها والیبال به اندازه فوتبال و بسکتبال رایج نیست و این فرصت خوبی است که والیبال در کشورهای دنیا همه گیر گردد.

اگر شما یک بازیکن هستید، تمام کوشش ما این است که به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. اما با افزایش تیم ها در یک تورنمنت، احتمال ناکامی هم بیشتر می گردد. یعنی تیم هایی مثل ما (آمریکا) باید همواره سطح بالای بازی خود را حفظ نمایند و این کار سختی است چون بررسی کردن تعداد زیادی از حریفان، ساده ای نیست. در مجموع، تغییرات والیبال به سود این رشته است و والیبال را جذاب تر خواهد نمود.

این مطلب نه چندان بلند با عکس زیبا و بزرگی از بازی اول تیم ایران مقابل ژاپن در مسابقات انتخابی لیگ دنیای، تزیین شده است. در این عکس، آرش کشاورزی، علی نادی و شهرام محمودی، بازیکن مدافع مقابل ژاپن بر روی تور هستند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70966

به "عکس ایرانی، مطلب آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ایرانی، مطلب آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید