فیلم ، سرنوشت پروانه از زبان شهردار قلب طهران

به گزارش مجله سرگرمی، خیابان جمهوری، بعد از چهار راه استانبول ، نرسیده به خیابان سعدی، پارکینگ پروانه نامی آشنا برای پایتخت نشینان است که روزهای آدینه با حضور 1100 دستفروش به بازاری بزرگ تبدیل می گردد و با گذشت 18 سال از عمر آن در لیست نوستالژی های تهران قرار گرفته است.

فیلم ، سرنوشت پروانه از زبان شهردار قلب طهران

خبرنگاران- زینب زینال زاده / فاطمه عسگری نیا: حدود یک هفته است که خبرهایی از تعطیلی آدینه بازار پروانه شنیده می گردد. خبری که به واسطه آن بازار شایعات داغ شده است و اظهار نظرهای متفاوتی در باره آن به گوش می رسد. عده ای از تعطیلی دائمی آن خبر می دهند و بعضی هم از ایمن سازی این آدینه بازار سخن می گویند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم نسبت به این خبر واکنش نشان داده اند و حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در آخرین اظهار نظر می گوید: تا جایی که آگاه هستم قرار نیست آنجا کلا تعطیل گردد و نباید هم چنین اتفاقی رخ دهد. موضوعی که مطرح شده، این است که آنجا مدتی تعطیل خواهد بود تا مقاوم سازی گردد و بعد از اتمام عملیات شاهد فعالیت آن خواهیم بود.

امامی،پیمانکار پارکینگ پروانه با ابراز نارضایتی از تعطیلی آن می گوید: هر چند آدینه بازار با گذشت 18 سال به یک برند در کشور تبدیل شده است اما این ساختمان به شدت نیازمند بهسازی است و بی توجهی به این موضوع قطعا در آینده ای نه چندان دور سلامت کسبه و مراجعان به بازار را تهدید می نماید.

او ادامه می دهد: شهرداری منطقه 12 با هدف بهسازی ساختمان و ارتقای ضریب امنیت آن نسبت به جابجایی موقت کسبه اقدام خواهد نمود و 3 نقطه هم پیشنهاد شده است که در حال آنالیز آنها هستیم.

منوچهر خواجه دلوئی معاون بنیاد مستضعفان هم در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران محله شایعات تعطیلی آدینه بازار پروانه به بهانه تملک ساختمان توسط بنیاد مستضعفان را تکذیب می نماید و می گوید: این مجموعه تحت تملک شهرداری است و مقاوم سازی و اجرای پروژه مکانیزاسیون پارکنیک تنها دلیل جابجایی کسبه است.

به گفته او،بر اساس توافق شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان مقرر شده پارکینگ پروانه به عنوان پارکینگ ساختمان پلاسکوی جدید مورد بهره بردرای قرار گیرد و طبق این توافق بنیاد مستضعفان مسئولیت مقاوم سازی پارکینگ را به عهده گرفته است.

به منظور روشن شدن دقیق این موضوع سراغ شهردار منطقه 12 علی محمد سعادتی رفتیم که پاسا ژ پروانه در محدوده مدیریت اوست. سعادتی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران محله سرنوشت و شرایط آدینه بازار پروانه اینگونه تشریح می نماید. توضیحات شهردار منطقه 12 را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید:

تدوین: مهناز عباسیان

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69209

به "فیلم ، سرنوشت پروانه از زبان شهردار قلب طهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، سرنوشت پروانه از زبان شهردار قلب طهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید