مجیدی: اگر AFC از مسائل ایران خبر دارد، حتما از مسائل پرواز قطر و امارات هم خبر دارد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم الریان، تیم بسیار خوبی است. بازی های این تیم را با دقت آنالیز نموده ایم. درست است که در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب ننموده است اما آن ها تیم بسیار منسجمی هستند.

مجیدی: اگر AFC از مسائل ایران خبر دارد، حتما از مسائل پرواز قطر و امارات هم خبر دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر AFC از مسائل ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار نموده، حتما AFC از مسائل پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد.

به روز رسانی | مجیدی: اگر AFC از مسائل ایران خبر دارد، حتما از مسائل پرواز قطر و امارات هم خبر دارد!

به گزارش سایت باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با الریان گفت: ابتدا به کلیه حاضران در این کنفرانس مطبوعاتی سلام می کنم. آرزو می کنم مصاف با الریان یک بازی خوب باشد.

دوست دارم قبل از شروع سوالات شما خبرنگاران، درباره یک نکته صحبت کنم. قبل از بازی با الکویت هم گفتم که من به عنوان سرمربی استقلال و همه بازیکنانم، هنوز دلیل قانع کننده ای ازAFC نشنیده ایم که چرا بازی قبلی ما در دوبی برگزار گردید. من و بازیکنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دوبی شدیم ولی بیشتر به هوادارانمان احترام گذاشتیم و به خاطر آن ها راهی دوبی شدیم. اگر AFC از مسائل ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار نموده، حتما AFC از مسائل پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد.

بازیکنان من بعد از بازی دو پرواز نموده اند تا به قطر برسیم. این اتفاق در کمتر از 24 ساعت اتفاق افتاده است. من 20 سال است که در این منطقه بازی نموده ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده ام.

وی در مورد شناختش از الریان قطر گفت: تیم الریان، تیم بسیار خوبی است. بازی های این تیم را با دقت آنالیز نموده ایم. درست است که در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب ننموده است اما آن ها تیم بسیار منسجمی هستند. امیدوارم بازیکنان استقلال با وجود خستگی، بتوانند مثل بازی قبلی بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67886

به "مجیدی: اگر AFC از مسائل ایران خبر دارد، حتما از مسائل پرواز قطر و امارات هم خبر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: اگر AFC از مسائل ایران خبر دارد، حتما از مسائل پرواز قطر و امارات هم خبر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید