محور خرم آباد- پلدختر موقت و دارای ایمنی پایین است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان می گوید: محور دورود- سه راهی چالانچولان بیشترین سهم را در ترددهای نوروزی داشته است.

محور خرم آباد- پلدختر موقت و دارای ایمنی پایین است

عباس شرفی اظهار کرد: از 25 اسفند 98 تا انتها روز چهارم فروردین 99، محور دورود- سه راهی چالانچولان با 69 هزار و 161 دستگاه وسیله نقلیه بیشترین سهم را در ترددهای نوروزی داشته است.

وی ادامه داد: پس از آن، محورهای سه راهی چالانچولان- خرم آباد(بروجرد) با 62 هزار و 714، خرم آباد- پلدختر(چم انجیر) با 56 هزار و 428 و سه راهی چالانچولان- خرم آباد(مله سرخه) با 53 هزار و 462 وسیله نقلیه به ترتیب در رده های بعدی تردد قرار دارند و محور پلدختر- اندیمشک با 50 درصد همچنان بیشترین سهم را در تردد وسایل نقلیه سنگین دارد.

شرفی اضافه کرد: در مجموع 9 روز ابتدایی تعطیلات نوروزی یک میلیون و 656 هزار و 691 وسیله نقلیه در 66 محور مجهز به ترددشمار استان تردد نموده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه میلیون و 619 هزار و 355 وسیله نقلیه، 54 درصد کاهش در ترددهای نوروزی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه اوج تردد روزانه در ساعت 14 تا 15 عصر با میانگین 244 وسیله نقلیه است، اعلام کرد: علاوه بر بستن مسیرهای ورودی استان و شهرستان ها برای خودروهای با پلاک غیربومی توسط پلیس و راهداری، در حال حاضر کشیک های نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان همراه با پلیس، هلال احمر و شبکه بهداشت در ورودی شهرها حضور داشته و در غربالگری مشارکت می نمایند.

وی اعلام کرد: با توجه به توصیه های ستاد ملی و استانی کرونا از مردم تقاضا می گردد همچنان از سفر پرهیز نمایند و به عنوان امن ترین مکان در خانه بمانند.

شرفی در مورد سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای استان گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مجهز به ترددشمار استان در ایام یادشده 77 کیلومتر بر ساعت بوده که محور پلدختر- خرم آباد با 97 کیلومتر همچنان رکورددار سرعت و محور نورآباد- نهاوند با 50 کیلومتر کمترین سرعت را در بین محورهای استان دارد.

وی یادآور شد: همانطور که قبلا نیز تاکید شد محور خرم آباد- پلدختر یک محور موقت و دارای ایمنی پایین است از این رو انتظار می رود مردم در این محور با سرعت مطمئنه حرکت نمایند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند از پلیس راه نیز تقاضا داریم گشت های کنترل و برخورد با متخلفان در این محور را افزایش دهد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79308

به "محور خرم آباد- پلدختر موقت و دارای ایمنی پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور خرم آباد- پلدختر موقت و دارای ایمنی پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید