مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ اتهامی نزده است

به گزارش مجله سرگرمی، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با ارائه توضیحاتی درباره اظهارات جنجالی گابریل کالدرون، تأکید کرد سرمربی سرخپوشان اتهامی نزده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ اتهامی نزده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی سرمربی تیم در جلسه دیروز با مدیرعامل باشگاه و تدوین و تنظیم لایحه دفاعیه ایشان برای کمیته انضباطی توضیحاتی را ارائه کرد. متن اظهارات حسین قدوسی به این توضیح است:

آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ کدام از مصاحبه های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده و فقط از تصمیم داور در اعلام پنالتی و آفساید در بازی با پارس جنوبی جم که کارشناسان داوری هم به آن اشاره داشته اند، ابراز تعجب نموده و اتهامی هم وارد ننموده است. موضوع مربوط به مشخص نتایج در خارج از زمین هم این بوده که ایشان قبلاً گفته بود اگر این گونه باشد که بعضی اتفاقات و تصمیمات بیرون از زمین در نتایج مؤثر باشد، در فوتبال ایران نمی مانم و همین حرف را هم اخیراً در مصاحبه خود مطرح نموده و هرگز هم منظورشان تیم استقلال و حتی داور آن بازی نبوده و یک موضوع کلی را در این باره بیان داشته که قبلاً هم گفته بوده است.

دفاعیه آقای کالدرون دیروز پس از حضورشان در باشگاه و ارائه توضیحات تکمیلی به آقای خواجه وند، مدیر حقوقی باشگاه به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال شد و به ثبت هم رسیده است.

تأکید می کنیم آقای کالدرون هیچ اتهامی به هیچ تیم یا فردی وارد ننموده است و مشخصاً درباره استقلال هم حرفی نزده اند و فقط از تصمیم داور در آن بازی ابراز تعجب نموده اند و روی این موضوع نیز اصرار و تأکید دارند.

علاوه بر این باید بگوییم بوده اند افرادی که اتهام پوچ مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس را زده اند یا افرادی در بعضی باشگاه ها و تیم ها در پی ناکامی در رقابت با پرسپولیس با سرپوش گذاشتن روی عملکرد خود اتهام واهی حمایت از پرسپولیس را مطرح نموده اند که این اتهامات غیرواقع و عجیب علاوه بر اتهام به پرسپولیس اتهام به ارکان و برگزارنمایندگان مسابقات فوتبال بوده است. در موارد مشابه مسی با آن شهرت و اعتبار سه ماه از بازی در تیم ملی محروم شد هیچ برخوردی با آنها نشده است و امیدواریم با این اتهام زنی ها برخورد قاطع گردد.

تأکید می گردد طبق مستندات نه تنها از پرسپولیس در فصول اخیر حمایت نشده که پرسپولیس از بعضی اتفاقات و تصمیمات متضرر هم شده است و نمی توان قهرمانی های پرسپولیس را با این فرافکنی ها کمرنگ کرد، اما بعضی علاوه بر کوشش در این راستا به دنبال ایجاد هجمه های ناروا در راستا موفقیت های پرسپولیس هستند و حتی علیه مسئولان اعمال فشار می نمایند تا این تیم نتواند موفقیت های خود را تکرار کند.

این همه هجمه علیه پرسپولیس نباید نادیده گرفته گردد و بعد حرف هایی به آقای کالدرون نسبت داده گردد که ایشان آن را مطرح ننموده اند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57083

به "مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ اتهامی نزده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ اتهامی نزده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید