همه محبوب ها برای فیس بوک هستند

به گزارش مجله سرگرمی، محصولات فیسبوک که همگی رایگان هستند، از کاربران خود هیچ پولی دریافت نمی نمایند و درآمد اصلی هر چهار برنامه از تبلیغات است.

همه محبوب ها برای فیس بوک هستند

فیسبوک بزرگترین برنامه های دنیا را به کنترل خود درآورده است.آمار نشان می دهد که فیسبوک مالک چهار برنامه از بزرگترین برنامه های نرم افزاری دنیا در دهه جاری است. طبق گزارش شرکت تحلیل اطلاعات اپ انی بین سال های 2010 و 2019، نرم افزار اصلی فیسبوک بیش از هر برنامه دیگری دانلود شده است.

اما سه برنامه که بعد از فیسبوک محبوبترین بوده اند نیز تحت مالکیت این شرکت هستند. فیسبوک مسنجر، واتس اپ، و اینستاگرام، به ترتیب در صندلی دوم و سوم و چهارم قرار دارند.

برنامه مسنجر توسط خود شرکت فیسبوک طراحی شد، اما دو برنامه نرم افزاری دیگر در یک دهه اخیر خریداری شدند. در سال 2012 در حالی که اینستاگرام به سرعت داشت محبوب می شد، فیسبوک آن را به قیمت یک میلیارد دلار خرید.

دو سال بعد، این شرکت در معامله ای به ارزش 19 میلیارد دلار واتس اپ را نیز خریداری کرد. داده های جدید نشان می دهد که هر یک از این معاملات باعث شده است که فیسبوک بزرگترین برنامه های دنیا را به کنترل خود درآورد.

طبق گزارش اپ انی در سال 2019، فیسبوک همچنان در صدر بوده است: محبوب ترین برنامه ها به ترتیب مسنجر، خود برنامه فیسبوک و واتس اپ بودند، اما برنامه تیک تاک توانست از لحاظ محبوبیت به اینستاگرام نزدیک گردد.

محصولات فیسبوک که همگی رایگان هستند، از کاربران خود هیچ پولی دریافت نمی نمایند و درآمد اصلی هر چهار برنامه از تبلیغات است.

گزارش اپ انی همچنین نشان می دهد که در بین برنامه های مختلف، نتفلیکس بیشترین درآمد را از محل کاربران کسب نموده است، و محبوبیت یوتیوب که در سال های اخیر بعضی خدمات پولی راه اندازی نموده است، در سال 2019 بیش از هر برنامه دیگری افزایش یافته است.

منبع: ایندیپندنت

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: فرادید
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64412

به "همه محبوب ها برای فیس بوک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه محبوب ها برای فیس بوک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید