کشف جانوری عجیب در خانه مرد نیوزیلندی

به گزارش مجله سرگرمی، یک مرد نیوزیلندی با منتشر کردن ویدیو و عکس هایی از موجوداتی عجیب و غریب و در حال ول خوردن که در آشپزخانه خود آنها را یافته ، بسیاری را شگفت زده نموده است.

کشف جانوری عجیب در خانه مرد نیوزیلندی

به گزارش خبرنگاران، آقای کلرک از شهر آوکلند در جزیره شمالی نیوزیلند با انتشار تصاویری از این موجودات غیرعادی از مردم خواسته تا هویت آن ها را معین نمایند.

او که این تصاویر را در فیس بوک خود منتشر نموده، گفته که مادرش این موجودات ترسناک را کف آشپزخانه خود یافته و هنوز یکی از آن ها زنده است.

کلرک هم چنین این موجودات را به موجودات فیلم های ترسناک تشبیه نموده و مدعی شده مادرش از آن روز کابوس می بیند.

او علاوه بر این تصاویر ویدئویی از این موجودات بیگانه منتشر نموده که در آن جاندارانی شبیه به بچه موش با بدن های مدور کوچک و دم های بلند لاغر در دست های یک نفر پیچ و تاب می خورند.

با وجود حدود 3000 بازدیدی که این ویدئو داشته است، هنوز هیچکدام از کاربران پیروز به کشف هویت این موجودات نشده اند. بعضی از کاربران آن ها را ترسناک دانسته، بعضی آن را یک حقه خوانده و بعضی آن ها را به خفاش های مینیاتوری یا موش های تغییر شکل یافته تشبیه نموده اند.

حتی کارشناسان نیز هنوز نتوانسته اند هویت واقعی این موجودات را تشخیص دهند.

تیم امنیت زیستی حشره شناسی نیوزیلند اعلام نموده در این ویدئو پاهای جدا شده یک بید به نمایش درآمده است. این تیم در ادامه اعلام نموده احتمالاً حیوانی مانند یک گربه یک بید را خورده و این دلیلی برای آن است که پاهای آن هنوز در حال حرکت کردن بوده اند.

در حالی که کارشناسان دانشگاه آوکلند نظری کاملاً متفاوت داشته و اعلام نموده اند این ویدئو واقعی نبوده و تنها یک حقه نمایشی است.

یک حشره شناس نیز اعلام نموده ممکن است این موجودات لاروهای یک مگس گلزار باشند. با این حال هویت اصلی و واقعی این موجودات عجیب هنوز معین نشده است.

بنا بر گزارش دیلی میل، اوایل این ماه نیز یک گردشگر استرالیایی با اشتراک گذاشتن تصاویر موجوداتی عجیب که به هنگام گردش در اطراف دریاچه بولاک در منطقه غربی ایالت ویکتوریا یافته بود، توجه ها را به خود جلب کرد. کمی بعد یک حشره شناس هویت این موجودات را لاروهای مگس های گلزار خاطرنشان کرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12090

به "کشف جانوری عجیب در خانه مرد نیوزیلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جانوری عجیب در خانه مرد نیوزیلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید