کشف دستکش و ژل ضد عفونی کننده در محدوده خیابان آزادی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف دستکش لاتکس و مقادیری ژل و محلول ضدعفونی کننده در یکی از انبار های محدوده خیابان آزادی اطلاع داد.

کشف دستکش و ژل ضد عفونی کننده در محدوده خیابان آزادی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ صادق قره باقری گفت: روز گذشته مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم، در رصد های اطلاعاتی خود متوجه شدند، فردی با سوء استفاده از شرایط موجود در جامعه و شیوع ویروس کرونا در کشور انباری را در محدوده خیابان آزادی اجاره و مقدار فراوانی از دستکش های لاتکس و یکبار مصرف به همراه ژل های ضد عفونی نماینده و ... را در این انبار دپو تا در فرصت مناسب با قیمت های غیرواقعی آن ها را روانه بازار کند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه صاحب این انبار شناسایی شد، گفت: مراقبت های ویژه پلیسی شروع شد و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی پیروز شدند در غروب 19 اسفندماه فرد مورد نظر را دستگیر و در بازرسی از انبار وی نیز مقادیر قابل توجهی اقلام بهداشتی و پزشکی که در آن دپو شده بود را کشف نمایند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در سرانجام اظهارکرد: در مجموع بیش از 54 هزار عدد دستکش لاتکس و40 لیتر محلول ضدعفونی نماینده در کنار تجهیزات پزشکی که در این انبار وجود داشت، کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد نموده اند همچنین متهم در اختیار مرجع قضائی نهاده شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75991

به "کشف دستکش و ژل ضد عفونی کننده در محدوده خیابان آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف دستکش و ژل ضد عفونی کننده در محدوده خیابان آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید