بازگشت شبانه خط خورده های لیست تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکنانی که از لیست تیم ملی فوتبال ایران خط خورده اند در نخستین ساعات بامداد امروز (چهارشنبه) به کشورمان باز می گردند.

بازگشت شبانه خط خورده های لیست تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران

به گزارش، در حالی که قرار است اسامی 23 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا صبح چهارشنبه به صورت رسمی اعلام شود، از ساعاتی پیش خبرهای زیادی درباره این فهرست منتشر شده است.

در کنار سعید عزت اللهی، علی کریمی و کاوه رضایی که به دلیل آسیب دیدگی غیبت آن ها در جام ملت های 2019 امارات قطعی است نفراتی، چون علی علیپور، سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده و حتی علی قلی زاده هم جزء نفراتی هستند که احتمال جا ماندن آن ها از فهرست نفرات مدنظر کارلوس کی روش برای حضور در امارات بالا است.

در این میان سعید عزت اللهی برای پیگیری روند درمانی خود زیر نظر کادر پزشکی تیم ردینگ انگلیس لحظاتی پیش در فرودگاه حمد بن خلیفه دوحه حاضر شد و قرار است با اولین پرواز به انگلیس باز شود.

از طرفی بازیکنان خط خورده ای که مقصدشان ایران است هم ساعاتی پیش در فرودگاه دوحه حاضر شدند تا با پرواز ساعت 00:50 دقیقه بامداد چهارشنبه (به وقت دوحه) به ایران بازگردند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9075

به "بازگشت شبانه خط خورده های لیست تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت شبانه خط خورده های لیست تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید