شروع رقابت های تنیس سطح 2 آسیا از فردا

به گزارش مجله سرگرمی، رقابت های تنیس سطح دو آسیا از فردا (25 دی ماه) به میزبانی ویتنام شروع می گردد.

شروع رقابت های تنیس سطح 2 آسیا از فردا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در حالی هفته نخست رقابت های تنیس قهرمانی سطح 2 آسیا در رده سنی زیر 13 سال با قهرمانی نماینده کشورمان به انتها رسید که هفته دوم از فردا (25 دی ماه) در ویتنام شروع می گردد.

در انتها هفته نخست بازی ها مشکات الزهراء صفی از ایران در صندلی نخست ایستاد، یونس طلاور دیگر نماینده کشورمان نهم شد و و آریو جوادی نیز در رتبه نوزدهم ایستاد.

این مسابقات امروز قرعه کشی می گردد.یونس طلاور و آریو جوادی از ایران، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا معرفی شدند.

تیم تنیس غرب آسیا به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان ، برونئی، کامبوج ، کره جنوبی، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور ، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا رده سنی زیر 14 سال حاضر می شود.

این رقابت ها از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می گردد و برترین ها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب می نمایند.

سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سید امیر برقعی (مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه) از ایران است و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

hoseinjaguar.ir: مجله جگوار | تور لیدر جاذبه های طبیعی ایران و جهان، اکوتوریسم

imgshot.ir: شاتر عکاسی | مجله آموزش حرفه ای عکاسی

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47026

به "شروع رقابت های تنیس سطح 2 آسیا از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رقابت های تنیس سطح 2 آسیا از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید