تصاویر رنج و عشق در یک نمایشگاه

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشگاه رنج و عشق در قاب تصویر قرار است با هدف یاری به سیل زدگان روز یکشنبه (15 اردیبهشت ماه) در نگارخانه خشت افتتاح گردد.

تصاویر رنج و عشق در یک نمایشگاه

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه عکس رجبعلی قهرمانی و محمدسجاد قهرمانی با عنوان رنج و عشق در قاب تصویر با هدف کمک به سیل زدگان روز یکشنبه (15 اردیبهشت ماه) ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در نگارخانه خشت افتتاح گردد.

رجبعلی قهرمانی که مدیریت نگارخانه تازه تأسیس خشت را نیز برعهده دارد، درباره هدف از تأسیس این نگارخانه می گوید: همواره در محافل هنری، صحبت از کمبود فضا برای عرضه و نمایش آثار هنرمندان مطرح بوده و هست. بر همین اساس دغدغه کمبود فضای مناسب برای عرضه محصولات هنری من را بر آن داشت تا در حد توان خود به عنوان یک عکاس، فضایی مناسب در دل طبیعت را به دور از هر گونه آلودگی شهری در استان البرز با امکان دسترسی آسان در نزدیکی استان تهران و با در نظر دریافت روحیات خاص هنرمندان و هنردوستان به سبک تلفیقی از سنت و هنر طراحی و اجرا نمایم.

او ادامه می دهد: فاز اول این مکان در زمینی به مساحت حدود 2500 متر مربع در مدت 4 سال توسط خودم و با مواد و مصالح بسیار ساده و قدیمی چوب، آجر، کاشی های فیروزه ای، گل و خشت، با به کارگیری تجربیات اندوخته از فعالیت های هنری چهل ساله ام و با کمک جستن از خداوند منان اجرا شد و توانستم نگارخانه خشت را به ثبت برسانم.

قهرمانی یادآور می گردد: همچنین اساتید محترمی چون استاد سیف الله صمدیان، دکتر مجتبی آقایی، دکتر امیرعلی جوادیان، دکتر مجید رجبی معمار، استاد محمود عبدالحسینی، استاد کمال الدین شاهرخ، استاد علیرضا قادری، استاد عباس میرهاشمی، دکتر جواد قاسمی و جمعی از هنرمندان صاحب نظر ضمن دیدار از این مجموعه با ارائه نقطه نظرات خودشان مشوق ما در این امر بوده اند.

او برگزاری اردوهای یک روزه برای دانشجویان و اساتید رشته های هنری، برگزاری ورکشاپ های عکاسی، نقاشی، خطاطی، فیلمسازان، صنایع دستی و…، ساخت کلیپ های موسیقی ایرانی و سنتی، محل مناسب جهت برگزاری و اجرای کنسرت های موسیقی، برگزاری نمایشگاه در گالری سر پوشیده و محیط باز، برگزاری بازارچه محصولات هنری، صنایع دستی و فروش محصولات روستایی را از جمله قابلیت های نگارخانه خشت عنوان می نماید.

قهرمانی همچنین اظهار می نماید: در مجموعه نگارخانه خشت برای هنرمندان کشور که همواره در امور خیر پیش قدم بوده اند، این امکان فراهم آمده تا بتوانند به صورت گروهی و انفرادی آثار خود را به نفع نیازمندان جامعه عرضه و به فروش برسانند و همچنین اندوخته علم و تجربه فاخر خویش را در قالب کلاس های آموزشی به صورت رایگان به هنردوستان نیازمند انتقال دهند.

این عکاس می گوید: یکی دیگر از برنامه های نگارخانه خشت برگزاری کلاس های هنری رایگان توسط اساتید خیر برای بهره مندی معلولین و ویلچرنشینان جامعه است. چرا که معتقدم هنر بهترین وسیله برای ایجاد روحیه و انگیزه ادامه زندگی مطلوب برای این قشر آسیب دیده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21794

به "تصاویر رنج و عشق در یک نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رنج و عشق در یک نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید