خبرنگاران انتخابات 1400 نمایشی از اقتدار و شعور سیاسی بالا در جامعه است

به گزارش مجله سرگرمی، اراک - خبرنگاران - فرماندار شهرستان کمیجان گفت: انتخابات 1400 نمایشی از اقتدار و شعور سیاسی بالا و فصل همدلی آگاهانه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

خبرنگاران انتخابات 1400 نمایشی از اقتدار و شعور سیاسی بالا در جامعه است

ابرراهیم رستمی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: ارکان اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای کمیجان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی مشخص شده و در نهایت همراهی برای برگزاری انتخابات سالم و حداکثری در صحنه خواهند بود.

وی گفت: در هماهنگی اعضای هیات نظارت، 30نفر از معتمدان برای این دوره از انتخابات در کمیجان دعوت شدند و در نهایت هشت نفر برای عضویت در هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برگزیده شده اند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کمیجان توضیح داد: فرماندار، رئیس ثبت احوال و رئیس آموزش وپرورش شهرستان به عنوان اعضای اداری هیات اجرایی شوراها حضور دارند.

رستمی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان حوزه، رئیس ثبت احوال و 9 معتمدی که از میان 30نفر انتخاب شدند، ترکیب اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را تشکیل می دهند.

وی گفت: از بیستم اسفندماه جاری کار ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستای میلاجرد و کمیجان به مدت یک هفته شروع می گردد و آنالیز صلاحیت ها به وسیله هیات اجرایی صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان کمیجان در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات سال 1400 نیز، گفت: با توجه به سوابق انتخابات سال های گذشته و حضور داوطلبان بومی در شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی می گردد شاهد فصل مشارکت بالای مردم در امر انتخابات باشیم.

رستمی تاکید نمود: با توجه به میزان نگرانی مردم به واسطه بیماری کرونا، پیش بینی شده است شمار شعب رای افزایش یابد و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای دست اندرکاران انتخابات نیز لحاظ شده است تا مردم از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی بیان داشت: امکانات برای برگزاری انتخابات در فضای باز نیز فراهم شده است و امید می رود که مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند.

چهار روش شامل اپلیکیشن تلفن همراه (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) نسخه دسکتاپ (کامپیوتر)، دفاتر پیشخوان دولت، مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت 08:00 تا 18:00) برای ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده که در روش های غیر حضوری ضروری است افراد پس از دیافت کدرهگیری برای ثبت نام نهایی به فرمانداری مراجعه نمایند.

کمیجان واقع در 101 کیلومتری اراک دارای 39 هزار نفر جمعیت است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137797

به "خبرنگاران انتخابات 1400 نمایشی از اقتدار و شعور سیاسی بالا در جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات 1400 نمایشی از اقتدار و شعور سیاسی بالا در جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید