دلیل مهاجرت ورزشکاران ایرانی شخصی است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر عصر سه شنبه در حاشیه اختتامیه پنجمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر یادواره دنیا پهلوان نامجو در سالن شش هزار نفری شهدا رشت با بیان اینکه مردم، مسئولین و جامعه ورزشی گیلان بخوبی توانستند میزبانی این دوره از مسابقات را برگزار نمایند، اظهار کرد: فدراسیون وزنه برداری به دلیل اقدام مناسب استان گیلان در برگزاری این دوره از مسابقات پیش بینی برگزاری یک رویداد بین المللی را برای سال آینده نموده است.

دلیل مهاجرت ورزشکاران ایرانی شخصی است

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: افتتاح پیست دوچرخه سواری، سالن شش هزار نفری مرحوم نامجو، شرایط راه های ارتباطی از قبیل هوایی، ریلی، زمینی و دریایی شرایط مساعدی برای برگزاری رویدادهای بین المللی در استان گیلان را فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه مسابقات بین المللی وزنه برداری با حضور 15 کشور خارجی در رشت برگزار گردید، اضافه نمود: با وجود مسائل، محدودیت و جو روانی که دشمنان علیه کشور ایجاد نموده بودند کشورهای مختلف از شرکت در این مسابقات استقبال گرمی کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این دوره از مسابقات بهانه خوبی برای سنجیدن ظرفیت و آمادگی تیم وزنه برداری ایران و ترکیب احتمالی تیم برای شرکت در المپیک 2020 بود.

سلطانی فر با اشاره به مهاجرت تعدادی از ورزشکاران، گفت: تعدادی این ورزشکاران 23 نفر است که دلیل مهاجرت بیشتر این افراد به دلایل شخصی و یا اختلاف با مربی بوده است و هر زمان که لازم باشد و بخواهند درهای کشور برای بازگشت به روی آنها باز است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68725

به "دلیل مهاجرت ورزشکاران ایرانی شخصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل مهاجرت ورزشکاران ایرانی شخصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید