سفر ستاره ای 3 کلید می خورد، شرایط افزایش دستمزدها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی پارامونت و اسکای دنس سرمایه گذار فیلم پس از آخرین مذاکرات با بازیگران فیلم رقم بودجه فیلم را 10 تا 15 میلیون دلار افزایش داده اند.

سفر ستاره ای 3 کلید می خورد، شرایط افزایش دستمزدها

بعد از فروش 467 میلیون دلاری قسمت دوم این مجموعه به نام سفر ستاره ای به سوی تاریکی در سال 2013، پارامونت آماده شد تا قسمت سوم آن را نیز تولید کند اما بدلیل آماده نشدن فیلمنامه، این پروژه به تعویق افتاد.

مشکل دیگری که بعد از اتمام فیلمنامه سر راه تولید آن پیش آمد مساله قرارداد بازیگران این مجموعه بود. بازیگران این مجموعه در زمان تولید قسمت اول برای دو قسمت بعدی آن نیز قرارداد امضا کرده بودند ولی با توجه به گذشت 7 سال از زمان قرارداد بر طبق قانون باید قرارداد جدیدی با آنها بسته شود. در این میان مساله افزایش رقم قرارداد چالش دیگری در راه تولید قسمت سوم آن شد.

در این میان کریس پاین بازیگر نقش کاپتان کرک که بر طبق قرارداد اولیه 600 هزار دلار برای فیلم سال 2009 دریافت کرده بود برای بازی در قسمت جدید این فیلم رقم 6 میلیون دلار را پیشنهاد داده است. این بازیگر برای بازی در سفر ستاره ای به سوی تاریکی مبلغ 1.5 میلیون دلار دریافت کرده و قرار بود برای بازی در قسمت سوم آن 3 میلیون دلار بگیرد. پارامونت گفت این افزایش رقم در قراردادهای پاین و کواینتو با شرط بازی این زوج پیروز در قسمت چهارم این مجموعه صورت خواهد گرفت.

کارگردانی سفر ستاره ای 3 بر عهده جاستین لین کارگردان سریع و خشن 6 خواهد بود. در سفر ستاره ای، کریس پاین در نقش جیمز تی.کرک و زاخاری کواینتو در نقش اسپوک ظاهر خواهند شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49670

به "سفر ستاره ای 3 کلید می خورد، شرایط افزایش دستمزدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ستاره ای 3 کلید می خورد، شرایط افزایش دستمزدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید