شرط رئالی امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن!

به گزارش مجله سرگرمی، گفته می شود که کیلیان امباپه در صورت تمدید با پاری سن ژرمن یک بند جالب درون قراردادش می گنجاند.

شرط رئالی امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کیلیان امباپه بعد از درخشش خیره کننده در ترکیب موناکو، در سال 2017 تصمیم به ترک این تیم گرفت و راهی پاریسن ژرمن شد. این اتفاق در حالی رخ داد که شایعات زیادی در رابطه با احتمال پیوستن این ستاره جوان به رئال مادرید نیز مطرح شده بود اما کهکشانی ها ترجیح دادند جذب این بازیکن را به زمان دیگری موکول کنند.

با وجود پیوستن امباپه به psg اما باز هم شایعات حضور این بازیکن در رئال مادرید شنیده می شود. ستاره فرانسوی تابستان سال 2022 باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد و عدم تمدید او با این تیم تا مقطع کنونی باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با آینده وی مطرح شود.

روز گذشته اما اخباری در رابطه با موافقت کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن منتشر شد. با این حال امروز آاس نیز مذاکرات این ستاره فرانسوی برای تمدید قرارداد با psg را تایید کرده اما در عین حال این منبع اسپانیایی مدعی شده که امباپه برای ماندن در جمع پاریسی ها و تمدید قرارداد با این تیم یک شرط گذاشته است.

بر این اساس امباپه اصرار دارد که بندی در قراردادش گنجانده شود که بر اساس آن تیم های دیگر از جمله رئال مادرید بتوانند با پرداخت بند آزادسازی، این بازیکن را به خدمت بگیرند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89178

به "شرط رئالی امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط رئالی امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید