محرومیت یک بازی بدون تماشاگر در انتظار روستوف

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی اتحادیه فوتبال باشگاه های اروپا از احتمال محرومیت تیم روستوف روسیه از برگزاری یک بازی خانگی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان اطلاع داد.

محرومیت یک بازی بدون تماشاگر در انتظار روستوف

به گزارش خبرنگاران، انتشار فیلمی از وجود پوست موز در دقیقه 22 بازی تیم های روستوف و پی اس وی آیندهوون هلند در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در رسانه های روسی جنجال های جدیدی را به وجود آورده است.

سایت فوتبال هلند در رابطه با این اتفاق نوشته است: باشگاه آیندهوون مساله پرتاب پوست موز به درون زمین توسط طرفداران روستوف را به یوفا خاطرنشان کرد. هر چند پلیس های حاضر در استادیوم و روستوفی ها کوشش بسیار زیادی برای ممانعت از چنین کارهای انجام دادند. پیش از این رفتارهای تهاجمی طرفداران تیم آزمون و عزت اللهی در بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس آمستردام باعث شده بود تا یوفا یک قسمت استادیوم روستوف را در بازی برابر آیندهوون خالی بگذارد و فدور کوریاشوف، ملی پوش روسی این تیم را نیز با محرومیت سه جلسه ای روبرو کرد.

این سایت هلندی در ادامه خبر خود به نقل از سخنگوی رسمی یوفا نوشت: این موز می تواند برای تیم روستوف گران توجه گردد. با توجه به اتفاقاتی که در گذشته توسط طرفداران روستوف در بازی برابر آژاکس اتفاق افتاده بود این بدترین اتفاقی است که می تواند برای باشگاه روسی رخ دهد. شاید باشگاه روستوف مجبور گردد یک بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا پشت درب های بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71147

به "محرومیت یک بازی بدون تماشاگر در انتظار روستوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت یک بازی بدون تماشاگر در انتظار روستوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید