می دانیم بازی سختی با پرسپولیس داریم، بازی در ترکیه پخش می گردد!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مصطفی دنیزلی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران در تبریز گفت: امیدوارم طرفداران بازی خوبی از دو تیم ببینند.

می دانیم بازی سختی با پرسپولیس داریم، بازی در ترکیه پخش می گردد!

وی با بیان اینکه برای موفقیت در لیگ برتر بازی ها برایمان تفاوتی نمی کند، گفت: فرقی نمی کند پرسپولیس باشد یا تیم دیگری؛ باید برای موفقیت در هر بازی پیروز شویم.

دنیزلی با اشاره به اینکه بازی های فشرده و سختی در لیگ برتر ایران برگزار می گردد، اضافه کرد: رقیب ما در سال های قبل قهرمانی های زیادی داشته است و نشان می دهد بازی سختی روز آدینه داریم ولی ما می خواهیم این تیم را در تبریز و مقابل طرفداران خودمات شکست دهیم.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه در هفته دوم چنین بازی برای هر دو تیم سخت است، گفت: در برخی بازی ها رقابت فشرده تر و تنگاتنگ تر است و دیدار پرسپولیس و تراکتور از این دسته است.

وی در مورد تیم های تراکتور و پرسپولیس همچنین گفت: این دو تیم محبوب و قدرتمند هستند که فردا بازی زیبایی خواهد بود.

دنیزلی با اشاره به اینکه فردا مقابل پرسپولیس عقلانی بازی می کنیم، ادامه داد: سعی می کنیم طرفداران مان وقتی به استادیوم می آیند به چیزی که در ذهن شان است برسند. فردا به طور کامل با این تفکر بازی می کنیم و امیدوارم با یاری خدا چیزی را که در ذهن مان داریم، در زمین پیاده کنیم.

وی در مورد حضور طرفداران تیمش در بازی فردا نیز گفت: فردا استقبال تماشاگران از بازی و کوشش بازیکنان نشان گر نتیجه بازی خواهد بود. این رقابت همانند رقابت رئال مادرید و بارسلونا در ایران است زیرا تمام کشور نظاره گر آن هستند.

وی در همین خصوص از احتمال پخش این بازی از شبکه ترکیه نیز اطلاع داد و گفت: پخش این بازی تنها به ایران خلاصه نمی گردد و کانال هایی از ترکیه به ایران خواهند آمد تا این بازی مهم و دیدنی را گزارش نمایند.

وی در مورد مصدومان تیمش نیز گفت: نمی توانیم از اکبر ایمانی و مازولا استفاده کنیم. اواسط هفته هم دژاگه مصدومیتی داشت. به هرحال تا فردا منتظر خواهیم بود.

وی ادامه داد: تیم تراکتور با 11 بازیکنی که وارد زمین می گردد، هیچ کم و کسری ندارد. کوین بازیکن فرانسوی نیز دیر به تبریز رسید و به دلیل زمان کم هنوز با تیم هماهنگ نشده است. یاری می کنیم که زودتر شرایط را بشناسد و خود را با تیم وفق دهد.

دنیزلی با اشاره به اینکه زمان می برد تا به هماهنگی کامل برسیم، گفت: از هفته پنجم به بعد به شرایط خوبی خواهیم رسید.

تیم فوتبال تراکتور ساعت 17:45 آدینه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس می رود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41386

به "می دانیم بازی سختی با پرسپولیس داریم، بازی در ترکیه پخش می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می دانیم بازی سختی با پرسپولیس داریم، بازی در ترکیه پخش می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید