وجود 1000 واحد صنعتی نیمه کاره در یزد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری یزد با اشاره به اینکه 1000 واحد صنعتی نیمه کاره در یزد وجود دارد، از احتمال تامین اعتبار لازم برای انتقال آب به استان یزد از فاینانس چین اطلاع داد.

وجود 1000 واحد صنعتی نیمه کاره در یزد

به گزارش خبرگزاری تسینم از یزد، محمدرضا بابایی صبح امروز در نشست آنالیز مسائل صنایع استان یزد که در اتاق بازرگانی یزد برگزار گردید، اظهار کرد: وقتی سرمایه گذار متقاضی دریافت اعتبار است، وظیفه ما این است که از وی حمایت و پشتیبانی لازم را به عمل آوریم.

وی اضافه کرد: در این زمینه در صورتی که سرمایه گذار مرحله اول که ثبت درخواست است را انجام دهد، ما در زمینه های بعدی و پرداخت هزینه وی را همراهی می کنیم.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری یزد اضافه کرد: در نشستی که استانداران 15 استان کشور در آن حضور داشتند، بیان شد که استان یزد از لحاظ جذب اعتبارات در بخش صنعتی رتبه اول را به خود اختصاص داده بود.

بابایی گفت: برای ما خیلی خوب است که به این رتبه دست پیدا کردیم اما با وجود این، خواهان برقراری زمینه لازم در راستای افزایش جذب اعتبارات هستیم و ازطرح های در این زمینه حمایت می کنیم.

وی اظهار داشت: مدیریت استان باید پشت سر صنعتگران قرار گیرد و از آنها حمایت کند تا مسائلشان برطرف شده و بتوانند در راستای تقویت استان فعالیت نمایند.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری یزد توضیح داد: الان هزار واحد صنعتی نیمه کاره در یزد وجود دارد که باید برنامه ریزی لازم در زمینه برطرف مسائل آنها و بهره وری لازم در زمینه مالی شدن این واحدها انجام گردد.

بابایی با اشاره به اینکه طرح های بزرگ و پرهزینه کشور از منابع فاینانس چین تامین می گردد، گفت: از استان یزد چند طرح مهم برای استفاده از این منابع معرفی شده اند که یکی از مهمترین این طرح ها خط دوم انتقال آب به استان یزد است.

وی تاکید نمود: در صورتی که این پیشنهاد مورد تایید قرار گیرد، منابع لازم برای خط انتقال آب به استان یزد به وسیله فاینانس چین تامین می گردد.

ب

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55155

به "وجود 1000 واحد صنعتی نیمه کاره در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 1000 واحد صنعتی نیمه کاره در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید