پیشنهاد جالب تاتنهام به رئال مادرید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اگرچه هنوز هم پل پوگبا اولویت زین الدین زیدان برای خرید از تیم فوتبال منچستریونایتد است، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال اخیراً سرمربی فرانسوی را از موضوعی جدید باخبر نموده و آن هم این است که تاتنهام اریکسن را به این تیم پیشنهاد داده است.

پیشنهاد جالب تاتنهام به رئال مادرید

پرس تمام سعیش را می نماید تا پوگبا را برای زیدان به تیمش منتقل کند، اما با توجه به سختی های عملی شدن این انتقال، نیم نگاهی هم به دیگر بازیکنان و تیم ها دارد. با توجه به این موضوع روزنامه مارکا مدعی شده تاتنهام پیشنهادی برای رئال مادرید دارد و آن هم کریستین اریکسن است که حدود 70 میلیون یورو باید برای خریدش هزینه گردد.

گفته می گردد باشگاه انگلیسی با خوزه آنخل سانچس صحبت هایی داشته و اعلام نموده اریکسن برای فروش در دسترس است و قیمتش را هم اعلام نموده است. جالب اینجاست که دنیل لوی پیش از این برای فروش اریکسن 150 میلیون یورو می خواست و تعیین نیست به چه دلیل چنین کاهش قیمتی را برای او در نظر گرفته که حاضر است بازیکنش را در ازای 70 میلیون یورو بفروشد. با این حال با توجه به اینکه تنها 12 ماه از قرارداد اریکسن با تاتنهام مانده است، شاید مادرید بتواند حتی در ازای رقمی کمتر از 70 میلیون یورو هم او را به خدمت گیرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30151

به "پیشنهاد جالب تاتنهام به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جالب تاتنهام به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید