کدام دانشجویان امسال بورسیه دانشگاه تهران می شوند؟

به گزارش مجله سرگرمی، امسال با کمک خیرین، 303 دانشجوی متقاضی که از طرف معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و معتمدان بنیاد حامیان دانشگاه معرفی شوند، حمایت خواهند شد.

کدام دانشجویان امسال بورسیه دانشگاه تهران می شوند؟

به گزارش علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، در گردهمایی بنیاد حامیان دانشگاه که با حضور مسؤولان دانشگاه، خیرین نیک اندیش و دانشجویان بورسیه برگزار خواهد شد، از دانشجویان افتخارآفرین بورسیه با شرایط کسب دو بار رتبه نخست رشته تحصیلی خود، پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد با رتبه برتر یا استعداد درخشان، کسب رتبه نخست المپیادها یا جشنواره های علمی و دانشجویی معتبر و کسب رتبه در مسابقات ورزشی ملی و بین المللی تقدیر به عمل خواهد آمد.

سال جاری چه دانشجویانی بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران می شوند؟

در پنجمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران، تعداد 940 دانشجوی برتر مقطع کارشناسی (با میانگین معدل دو ترم قبل آنها بالای 17 یا رتبه زیر دو هزار ورودی های 97)، 100 دانشجوی برتر مقطع کارشناسی ارشد (با معدل کل 18)، 150 دانشجوی برتر مقطع دکترا (کمک به تحقیقات پژوهشی مؤسسه بیوشیمی - بیوفیزیک)، 20 دانشجوی برتر نابینا ،60 دانشجوی برتر بین الملل و 100 دانشجو در بخش حمایت از ایده های کارآفرینانه بورسیه می شوند.

در سال جاری با کمک خیرین، تعداد 303 دانشجوی متقاضی که از طرف معاونت دانشجویی دانشگاه و معتمدین بنیاد معرفی می شوند، حمایت خواهد شد.

بر این اساس، در سال 1398 در مجموع یک هزار و 673 دانشجو مورد تشویق و حمایت قرار خواهند گرفت که تعداد هشت حامی از یک هزار و 370 دانشجوی برتر بورسیه در قالب اهدا جایزه تحصیلی و تعداد 42 حامی از 303 دانشجوی متقاضی در قالب کمک هزینه تحصیلی حمایت می کنند.

پنجمین گردهمایی دانشجویان بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران، 25 آبان 1398 از ساعت 18-15 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58624

به "کدام دانشجویان امسال بورسیه دانشگاه تهران می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام دانشجویان امسال بورسیه دانشگاه تهران می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید